VEELGESTELDE VRAGEN

In onderstaande rubrieken vindt je antwoorden op veelvoorkomende vragen. Staat je antwoord er niet bij? Neem dan contact met ons op. Wij beantwoorden met alle plezier jouw vragen.

Coronamaatregelen

Is de groepsaccommodatie geopend?

Ja, vanaf 5 juni is onze groepsaccommodatie onder voorwaarden weer geopend voor groepen.

Wij hanteren een speciaal coronaprotocol voor groepsaccommodaties. Het protocol is ontwikkelt door HISWA-RECRON, de brancheorganisatie voor watersprot en recreatie. Het protocol kun je hier downloaden.

Kampen voor kinderen en jongeren
  • Georganiseerde groepskampen (zoals bijvoorbeeld jeugdkampen voor scholieren) mogen doorgang vinden. 
  • Voorafgaand aan het kamp dient de organisatie het eigen coronaprotocol, afgestemd op de eigen situatie met de ouders en gasten, te delen. Verzocht wordt om als ouder en kind dit vooraf met elkaar te bespreken. Het geldende protocol is op basis van de dan van kracht zijnde maatregelen en kan dus worden aangepast bij versoepelingen of verzwaring van de maatregelen. 
  • Het hanteren van een drop-off point (kiss & ride zone) is aan te bevelen en dit wordt van te voren gecommuniceerd naar de gasten. Dit punt wordt op het terrein duidelijk kenbaar gemaakt. 
  • Er wordt altijd 1,5 meter afstand gehouden tussen volwassen deelnemers. 
  • Bij jeugdkampen: de gasten worden afgezet met de auto, nemen zelf hun bagage mee en ouders/verzorgers blijven in de auto zitten. Dit is met uitzondering van ouders van kinderen in de jongste leeftijdsgroep. Wanneer zij hun kind(eren) komen brengen is het toegestaan om één ouder, het terrein te laten betreden mits hij/zij het vragenformulier (triage) volledig ontkennend ingevuld heeft. 
  • Er wordt actief gevraagd naar symptomen van COVID-19 bij de gast of familieleden middels de eerdergenoemde triage vragen en het vragenformulier. Als er sprake is van symptomen van COVID- 19, een vastgestelde besmetting of recent contact met een met COVID-19 besmette persoon wordt de gast niet toegelaten op het terrein.
  • Om drukte te vermijden, spreiden we zo nodig de aankomsttijden per groep of leeftijdsgroep. Op plekken waar gewacht dient te worden, zijn op de grond markeringen aangebracht om 1,5 meter afstand aan te geven.
Wat is de maximale groepsgrootte en kamerbezetting?

Groepsgrootte

Met de versoepelingen die per 26 juni 2021 zijn ingegaan is het ook weer mogelijk om grotere groepen te ontvangen. Er zijn geen beperkingen meer ten aanzien van groepsgrootte en samenstelling van de groepen.

Kamerindeling

  • Op de slaapaccommodatie voor kinderen tot en met 17 jaar behoeft er onderling geen 1,5 meter afstand te worden gehouden. 
  • De beperking van het aantal personen per slaapkamer is opgeheven per 26 juni. Er mogen meer dan 4 personen op één slaapkamer verblijven, mits bij personen vanaf 18 jaar 1,5 meter afstand mogelijk is. 
  • Gasten die verblijven op een slaapkamer zonder eigen wastafel krijgen per verblijf, indien mogelijk, een eigen gemeenschappelijke wastafel toegewezen, alleen voor hun eigen gebruik. 
Onder welke voorwaarden zijn de voorzieningen geopend?

1. Terrein 

  • De afstandsregels zijn van toepassing.
  • Wanneer u voor alle gasten van een groep gebruik maakt van corona toegangsbewijzen mag de afstandsregel losgelaten worden.
  • Er is een looproute uitgezet op het terrein om het bewegen van de gasten en medewerkers te controleren.
  • De speeltoestellen zijn toegankelijk voor kinderen tot en met 17 jaar oud en toezicht is toegestaan van een ouder/voogd. Ouders/voogden houden zich aan de veilige afstandseis. Bij drukte bij het betreffende toestel wordt de toegankelijkheid beperkt.
  • De groepsaccommodatie zorgt op het terrein voor genoeg handen-wasvoorzieningen en desinfectiemiddelen.

 

2. Accommodatie 

  • De accommodatie wordt met zorg schoon gemaakt en aangeboden conform de hygiënerichtlijnen van het RIVM.
  • Er wordt een aangepaste bezetting toegelaten om de 1,5 meter afstand voor volwassenen te kunnen naleven. Bij bezetting middels coronatoegangsbewijzen kan de afstandsmaatregel worden losgelaten.
  • Bij betreden van het sanitair wordt handontsmettingsmiddel aangeboden of meegebracht door de groep (kan per accommodatie verschillen, dit wordt vooraf gecommuniceerd).
  • De ondernemer kan bepalen dat er een bepaald systeem wordt gehanteerd om te voorkomen dat er te veel personen tegelijkertijd in de sanitaire ruimte zijn. Dit kan middels een ‘Kaartsysteem’ of het toewijzen van toiletten aan een bepaalde groep.
  • Indien er onderhoud gepleegd moet worden aan of in de accommodatie, wordt dit zoveel mogelijk gedaan als er geen gasten in de accommodatie aanwezig zijn.

    A) Recreatie- en eetruimte 

    • Bij de inrichting van de ruimte wordt rekening gehouden met de afstandsregel. Tenzij er gewerkt wordt met coronatoegangsbewijzen. Gasten kunnen maaltijden zelf bereiden en/of laten bezorgen.

    B) Keuken 

    • Er wordt in de keuken gebruik gemaakt van persoonlijke beschermingsmiddelen zoals handschoenen. 
    • Het eetmoment wordt zo ingericht dat het handhaven van de richtlijnen mogelijk blijft. 
    • De keuken wordt volgens de HACCP-richtlijnen gereinigd.

    C) Sanitaire voorzieningen

    • De sanitaire voorzieningen worden volgens de geldende richtlijnen schoongemaakt. 
    • Sanitaire voorzieningen worden uitgerust met handzeep en papieren doeken. 
    • Bij het gebruik van sanitaire voorzieningen wordt onderling 1,5 meter afstand bewaard door gasten van 18 jaar en ouder. 

    Welke algemene regels gelden er voor alle gasten?

    Voor alle gasten gelden de onderstaande algemene regels:

    1. Houd 1,5 meter afstand.
    2. Was vaker je handen.
    3. Hoest en nies in je elleboog.
    4. Gebruik papieren zakdoekjes.
    5. Schud geen handen.
    6. Blijf thuis en laat je testen als je een van de volgende klachten hebt:
    neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest, verhoging of koorts, plotseling verlies van reuk of smaak
    7. Blijf thuis en laat je testen als iemand in jouw huishouden koorts heeft (vanaf 38 C°) en/of benauwdheidsklachten.
    8. Lees vooraf de maatregelen van de groepsaccommodatie.
    9. Volg altijd de aanwijzingen van het personeel op.
    10. Betaal met pin of contactloos (pin of mobiel).

    Wat te doen bij ziekteverschijnselen tijdens het verblijf?
    • Let op ziekteverschijnselen, ook niet corona gerelateerde, bij gasten. Doordat een kind weet dat het bij ziekteverschijnselen naar huis moet, zal het niet snel zelf aangeven als er klachten zijn. 
    • Bij serieuze klachten wordt de gast van de groep geïsoleerd op de daarvoor ingerichte plaats. De ouder/verzorger van een minderjarige gast wordt ingelicht en haalt de gast direct op. Maak het wachten voor de gast een prettige ervaring. Een volwassen gast gaat direct naar huis. 
    • Indien een medewerker/vrijwilliger klachten heeft, gaat deze direct naar huis en laat zich testen. De testuitslag wordt gedeeld met de accommodatie. De instructies van de GGD worden hierbij opgevolgd. 
    • In principe hoeven andere gasten uit de groep niet naar huis of in quarantaine, tenzij de GGD hier aanleiding toe ziet. Zij nemen hier in dit geval contact over op met de accommodatie. 
    • Indien na een test blijkt dat het om een coronabesmetting gaat, dan worden gasten en medewerkers door de GGD benaderd voor bron- en contactonderzoek en geïnformeerd over wat zij en hun omgeving moeten doen. 
    Waar staat actuele informatie over reizen en vakantie?

    Op de website van de Rijksoverheid  https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/coronavirus-covid-19/reizen-en-vakantie kun je alle informatie lezen over reizen en vakantie tijdens corona.

    Reserveren

    Hoe kan ik de groepsaccommodatie reserveren?

    De groepsaccommodatie kan gereserveerd worden door op de knop ‘Reserveren’ te klikken rechtsboven op de website. Hier kun je online een reserveringsaanvraag indienen en zie je direct je prijs. Zodra wij de reserveringsaanvraag ontvangen dan nemen wij telefonisch of per mail contact met je op.

    Uiteraard mag je ook direct met ons bellen of mailen om een optie of definitieve reservering te maken. Bellen kan naar 0475-484848 en mailen kan naar
    info@groepsaccommodatieindebandert.nl.

    Kan ik ook een optie nemen?

    Een optie nemen is zeker mogelijk en soms ook erg handig. Je kunt onder ‘Reserveren’ een online reserveringsaanvraag doen en in de opmerking van je aanvraag vermelden dat het om een optie gaat. Wanneer jouw optie door ons bevestigd word, blijft deze 72 uur staan. Als je de optie niet annuleert of definitief boekt binnen deze 72 uur, dan vervalt de optie en zal deze uit ons systeem gehaald worden.

    Uiteraard mag je ook direct met ons bellen of mailen om een optie of definitieve reservering te maken. Bellen kan naar 0475-484848 en mailen kan naar
    info@groepsaccommodatieindebandert.nl.

    Kan ik de accommodatie vooraf bezichtigen?

    Het bezichtigen van de accommodatie is alleen op afspraak mogelijk. Bel met 0475-484848 of mail naar info@groepsaccommodatieindebandert.nl om een afspraak te maken.

    Zonder afspraak kan de accommodatie niet bezichtigd worden!

    Waarom zijn er twee soorten huurtarieven?

    Groepsaccommodatie in de Bandert is een sociaal maatschappelijk project in samenwerking met de gemeente Echt-Susteren. De gemeente draagt bij in de kosten van de groepsaccommodatie. Voor (basis)scholen, verenigingen en stichtingen zonder winstoogmerk uit de MER gemeenten (Maasgouw, Echt-Susteren en Roerdalen) gelden hierdoor andere tarieven.

    Kom je niet uit een van de MER gemeenten, dan gelden voor jouw groep de eveneens aantrekkelijke standaard tarieven. Je bent uiteraard van harte welkom!

    Zijn er naast de huur nog bijkomende kosten?

    Naast de huur zijn er nog een aantal bijkomende kosten. De bijkomende optionele en verplichte kosten kun je vinden op https://groepsaccommodatieindebandert.nl/tarieven/.

    Kan ik een reservering annuleren?

    Het is mogelijk om een reservering te annuleren. Hier zitten echter wel kosten aan verbonden. Onder artikel 6 van de algemene voorwaarden staan de annuleringskosten. De algemene voorwaarden kun je vinden op https://groepsaccommodatieindebandert.nl/voorwaarden/

    Wat zijn de betalingstermijnen?

    Binnen 14 dagen na de definitieve boeking dient 50% van het verschuldigde bedrag te worden voldaan. Uiterlijk 6 weken voor aankomst dient het resterende bedrag te worden voldaan.

    Reserveer je binnen 6 weken voor aankomst dan dient het totaal verschuldigde bedrag ineens te worden voldaan.

    Wordt er een borgsom gevraagd?
    Er wordt een borgsom gevraagd van €200,-. De borgsom wordt na aftrek van eventuele schades binnen een week na vertrek teruggestort op hetzelfde IBAN nummer waarmee betaald is.

    Accommodatie

    Voor hoeveel personen is de accommodatie?

    De accommodatie biedt plaats aan maximaal 60 personen.

    Bent u met meer dan 60 personen? Bel dan naar +31 (0)475 – 484848 of mail naar info@groepsaccommodatieindebandert.nl.

    In samenwerking met de omliggende accommodaties bestaat de mogelijkheid om meerdere personen te laten overnachten.

    Welke inventaris en inrichting is aanwezig?

    De uitgebreide inventarislijst van de accommodatie kun je vinden in onze informatie brochure.

    Informatie groepsaccommodatie 2020

    Zijn er voldoende koelingen aanwezig?

    De groepsaccommodatie is ingericht voor 60 personen en heeft voldoende koelcapaciteit om eten en drinken voor 60 personen te koelen.

     

    Hoe is de kamerindeling van de accommodatie?

    In de accommodatie zijn 8 slaapkamers.

    • 2 slaapkamers zijn voorzien van 3 stapelbedden (6 personen)
    • 2 slaapkamers hebben 4 stapelbedden (8 personen)
    • 2 slaapkamers hebben 6 stapelbedden (12 personen)
    • 2 slaapkamers met 4 eenpersoonsbedden (4 personen)
    Is de accommodatie geschikt voor anders validen?

    De groepsaccommodatie is gedeeltelijk aangepast voor het gebruik door andersvaliden.

    De accommodatie en buitenruimte zijn drempelloos en de doorgangen zijn voldoende breed uitgevoerd om met een rolstoel door te kunnen. Daarnaast zijn er 2 andersvalide toiletten en is er 1 andersvalide douche aanwezig.

    Heb je specifieke vragen met betrekking tot de mogelijkheden voor jouw groep? Bel dan naar 0475-484848 of mail naar info@groepsaccommodatieindebandert.nl.

    Kan ik parkeren bij de accommodatie?

    De groepsaccommodatie ligt op een autoluw sport- en leisurepark, achter Sportcomplex In de Bandert. De groepsaccommodatie is goed met de auto bereikbaar via het geasfalteerde Sportpad.

    Bij de groepsaccommodatie zijn twee parkeerplaatsen voor de leiding aanwezig. De overige auto’s dienen op de algemene parkeerplaats van het leisurepark geparkeerd te worden, tegenover sportcomplex In de Bandert (Bandertlaan 7, 6101 LZ  Echt).

    Er is genoeg plek om fietsen en motoren bij de accommodatie neer te zetten.

    Heeft de accommodatie airconditioning?

    Nee. De accommodatie is duurzaam gebouwd en wordt verwarmd en gedeeltelijk gekoeld (eetzaal en keuken) met een moderne warmtepomp installatie. Hierdoor is het binnenklimaat ook op warme dagen aangenaam. De temperatuur wordt met deze installatie enkele graden gekoeld ten opzichte van de buitentemperatuur. Geen electra verslindende airco’s dus, maar wel behaaglijk op de warme en koude dagen.

    Is de accommodatie rookvrij?
    De gehele accommodatie én het buitenterrein zijn rookvrij.

    Aankomst en Vertrek

    Wat zijn de aankomst- en vertrektijden?

    De aankomsttijden van maandag tot en met zaterdag zijn vanaf 15.00 uur. De zondag is geen aankomstdag. Van maandag tot en met vrijdag dien je voor 10.00 uur de groepsaccommodatie te verlaten. Op zaterdag is het niet mogelijk om te vertrekken en op zondag mag je maar liefst tot 17.00 uur blijven!

     

    Dag Aankomst Vertrek
    ma t/m vr 15:00 uur 10:00 uur
    zaterdag 15:00 uur niet mogelijk
    zondag niet mogelijk 17:00 uur

     

    Heeft jouw groep een afwijkende aankomst- en/of vertrektijd? Neem dan contact met ons op door te bellen naar 0475-484848 of mailen naar info@groepsaccommodatieindebandert.nl.

    Kan ik ook eerder of later aankomen?

    Voor afwijkende aankomst- en/of vertrektijden kun je contact met ons opnemen door te bellen naar 0475-484848 of mailen naar info@groepsaccommodatieindebandert.nl.

    Waar kan ik de sleutel halen?

    Normaal gesproken is de beheerder bij aankomst aanwezig en ontvang je van hem of haar de sleutel en uitleg over de groepsaccommodatie. Bij afwijkende aankomsttijden zal in overleg met de beheerder bepaald worden waar je de sleutel kunt afhalen.

    Wat als ik eerder moet vertrekken?

    Wanneer je eerder moet vertrekken dan kun je dit melden bij de beheerder. De volledige prijs
    van het verblijf blijft echter verschuldigd.

    Met een vooraf afgesloten annuleringsverzekering kun je je verzekeren tegen de kosten van annulering.

    Waarom moet ik een nachtregister invullen?

    Het nachtregister dient te worden ingevuld zodat wij te allen tijde weten wie er in de accommodatie verblijft. Dit heeft onder andere met de veiligheid te maken.

    Daarnaast zijn wij verplicht om een register bij te houden voor de heffing van de toeristenbelasting door de gemeente Echt-Susteren.

    Zijn de bedden opgemaakt bij aankomst?

    Standaard zijn de bedden niet opgemaakt, ook niet als je een optioneel linnenpakket huurt.

    Tegen een kleine meerprijs kunnen wij de bedden voor je groep opmaken. Voor de tarieven kun je terecht op https://groepsaccommodatieindebandert.nl/tarieven/.

    Kan ik ook vertrekken op zondag?

    Vertrekken op zondag kan. Je mag op zondag  tot 17.00 uur in de groepsaccommodatie blijven. De beheerder maakt afspraken met je over het inleveren van de sleutel van de accommodatie.

    Wat moet ik doen bij vertrek?

    Bij vertrek gaan we er vanuit dat je de onderstaande taken zelf doet. Bij het niet uitvoeren van deze taken kunnen we kosten in rekening brengen.

    • Haal het gehuurde bedlinnen van het bed af en verzamel dit per slaapkamer in een kussensloop.
    • Ruim de accommodatie en het buitenterrein op en plaats de meubelen terug op hun oorspronkelijke plaats.
    • Zet de gebruikte inventaris weer schoon en droog terug in de (keuken)kasten.
    • Laat de keuken en keukenapparatuur schoon achter.
    • Haal de koelkasten en de vriezer leeg.
    • Haal de prullenbakken leeg en deponeer het afval in de juiste containers.
    • Laat de barbecue schoon achter en ruim de vuurplaats netjes op.
    • Tenzij anders met je afgesproken is, zorgen wij voor de eindschoonmaak; je dient de accommodatie echter wel netjes en veegschoon achter te laten.
    • Laat de accommodatie en het buitenterrein opgeruimd achter, zoals je deze bij aankomst aangetroffen hebt.
    • Lever de sleutel in en geef breuk, schade(s) of klachten direct door aan de beheerder.
    Wanneer krijg ik de waarborgsom terug?

    De waarborgsom wordt na aftrek van eventuele breuk en/of schade(s) binnen 10 werkdagen na vertrek teruggestort op de bankrekening waarmee je betaald hebt.

    VERBLIJF

    Kan ik gebruik maken van Wifi?

    De gehele accommodatie is van WIFI voorzien. Deze kan gebruikt worden door de gasten van de groepsaccommodatie.

    DE WIFI code is in de accommodatie aanwezig.

    Is een linnenpakket verplicht om te huren?

    Het is niet verplicht om een linnenpakket bij ons te huren. Bij de reservering kun je eenvoudig aangeven of je er een linnenpakket bij wilt boeken.

    Voor prijzen en meer informatie betreffende het linnenpakket kun je kijken op: https://groepsaccommodatieindebandert.nl/tarieven/

    Indien je geen linnenpakket bij ons huurt, dan dien je zelf een schoon onderlaken, kussensloop en dekbedovertrek of slaapzak mee te nemen en te gebruiken.

    Mag ik bedden of meubels verplaatsen?

    Het is toegestaan om klein meubilair zoals tafels en stoelen te verplaatsen. Bij vertrek dien je de meubels weer op de oorspronkelijk plaats terug te zetten.

    Verplaats geen groter meubilair zoals bedden en kasten, omdat je dan het risico loopt de wanden en vloeren te beschadigen.

    Matrassen moeten op het stapelbed of boxspring blijven liggen.

    Zijn er vuilniszakken en toiletpapier aanwezig?

    Elk toilet is voorzien van een professionele toiletrolhouder. Bij aankomst is deze gevuld met 4 nieuwe toiletrollen.

    In alle vuilnisbakken zitten bij aankomst lege vuilniszakken.

    Welke koffiefilters heb ik nodig?

    De accommodatie is voorzien van een Bravilor Mondo 2 professioneel koffiezetapparaat met bijbehorende papieren filters. Hiermee maak je in een handomdraai de lekkerste koffie.

    Je dient zelf wel de snelfilter koffie mee te nemen.

     

    blankblank

    Is er vaatwasmiddel voor de vaatwasser aanwezig?

    De professionele vaatwasser is van vaatwasmiddel voorzien. Dit wordt automatisch toegevoegd tijdens het gebruik van de vaatwasser. Een eenvoudige instructie van de vaatwasser is in de accommodatie aanwezig.

    Zijn huisdieren toegestaan?

    Huisdieren zijn niet toegestaan in de groepsaccommodatie en op het buitenterrein.

    Mag er gebarbecued worden?

    Er mag alleen gebarbecued worden op de speciaal hiervoor ingerichte barbecue plaats. Laat bij vertrek de barbecue netjes achter voor de volgende gast.

    Mag ik een kampvuur maken?

    Kampvuren zijn alleen toegestaan in overleg met de beheerder. Je mag alleen een kampvuur maken op de daarvoor bestemde kampvuurplaats in de gaascontainer. Bij het maken van een kampvuur mag het vuur niet boven heuphoogte komen. Het vuur dient altijd gedoofd te worden met een emmer water. Laat kinderen en smeulend vuur nooit onbeheerd achter.

    Wat te doen als er iets stuk gaat?

    Indien er iets stuk gaat van de inventaris dien je dit bij vertrek te melden bij de beheerder. Bij dringende zaken kun je uiteraard contact met ons opnemen. Je kunt dan bellen naar het noodnummer. Dit noodnummer is aanwezig in de accommodatie.

    Wie kan ik bereiken bij calamiteiten?

    Bij calamiteiten kun je het noodnummer bellen? Dit nummer is aanwezig in de accommodatie.

    Heb je met spoed een ambulance, de brandweer of de politie nodig? Bel dan direct 1-1-2 en pas daarna de beheerder via het noodnummer.

     

    Catering en Boodschappen

    Kan ik boodschappen laten bezorgen?

    In Echt zijn diverse supermarkten waar je dagelijks je boodschappen kunt doen. De Jumbo bezorgt ook boodschappen bij de groepsaccommodatie.

    Jan Linders
    Clarastraat 2, 6102CD, Echt
    https://www.janlinders.nl

    Jumbo
    Zuiderpoort 31, 6101KA, Echt
    https://www.jumbo.com

    Albert Heijn
    Nieuwe Markt 45, 6101CV, Echt
    https://www.ah.nl

    Nettorama
    Maasbrachterweg 2b, 6101AZ, Echt
    https://www.nettorama.nl

    Aldi
    Palmbrugweg 4, 6101AJ, Echt
    https://www.aldi.nl

    Lidl
    Lisweg 12, 6102CW, Echt
    https://www.lidl.nl

     

    Kan ik ergens eten afhalen of laten bezorgen?

    Wij hebben een aantal partners voor het bezorgen van eten. Deze partners zijn terug te vinden op https://groepsaccommodatieindebandert.nl/catering/.

    Je kunt uiteraard ook zelf een bedrijf uitkiezen om jouw eten af te halen/ te laten bezorgen. In Echt zijn veel afhaal- en bezorg restaurants. Kijk eens op: https://www.thuisbezorgd.nl/

    Let op: wil je eten bestellen voor een grote groep, neem dan vooraf contact op met het restaurant en maak afspraken over onder andere de wijze van betalen en het tijdstip van bezorgen.

    Kan het ontbijt verzorgd worden?

    Het ontbijt, de lunch, het avondeten of de barbecue kan voor jouw groep volledig verzorgd worden. En dat tegen aantrekkelijke prijzen.

    Via https://groepsaccommodatieindebandert.nl/catering/ kun je een partij uitkiezen die jouw eten verzorgd. Deze partners hebben diverse mogelijkheden voor elk budget en jarenlang ervaring.

    Wil je catering tijdens je verblijf neem dan contact op met een van onze catering partners.

    Kan de barbecue verzorgd worden?

    Het ontbijt, de lunch, het avondeten of de barbecue kan voor jouw groep volledig verzorgd worden. En dat tegen aantrekkelijke prijzen.

    Via https://groepsaccommodatieindebandert.nl/catering/ kun je een partij uitkiezen die jouw eten verzorgd. Deze partners hebben diverse mogelijkheden voor elk budget en jarenlang ervaring.

    Wil je catering tijdens je verblijf neem dan contact op met een van onze catering partners.

    Is er volledig verzorgde catering mogelijk?

    Het ontbijt, de lunch, het avondeten of de barbecue kan voor jouw groep volledig verzorgd worden. En dat tegen aantrekkelijke prijzen.

    Via https://groepsaccommodatieindebandert.nl/catering/ kun je een partij uitkiezen die jouw eten verzorgd. Deze partners hebben diverse mogelijkheden voor elk budget en jarenlang ervaring.

    Wil je catering tijdens je verblijf neem dan contact op met een van onze catering partners.

    Algemeen

    Wat is het adres van de accommodatie?

    Let goed op! Het bezoekadres en postadres van de groepsaccommodatie zijn verschillend.

    Bezoekadres:
    Groepsaccommodatie In de Bandert
    Sportpad 11A
    6101 LJ  Echt

    Postadres:
    Stichting Menswel Sport
    Chatelainplein 31
    6102 BB  Echt

    Waar kan ik terecht met een klacht?

    Het kan voorkomen dat je niet geheel tevreden bent. Wij vragen je om in dat geval direct met de beheerder contact op te nemen. Deze zal proberen het probleem zo snel mogelijk te verhelpen.

    Wanneer je klacht niet naar tevredenheid wordt verholpen, neem je contact op met Stichting Menswel Sport. Onze medewerkers zullen hun uiterste best doen om een passende oplossing te bieden.

    Wat is er te doen in de omgeving?

    In de directe omgeving, op loopafstand, zijn er tal van sport– en recreatieactiviteiten te vinden. Een volledig overzicht kun je vinden op: https://groepsaccommodatieindebandert.nl/activiteiten/

     

    Er is een plek in Limburg waar je binnen een uurtje van België naar Duitsland wandelt. Daar, in het smalste stukje Nederland, ligt Echt-Susteren. De gemeente met het meeste buitenland van heel Nederland. Wie Echt-Susteren bezoekt, heeft het goede leven in al haar facetten binnen handbereik: pittoreske dorpjes, schitterende natuur, lekker eten, kunst en kerken.

    Bezoek de website voor het volledige recreatieve aanbod in Echt-Susteren. https://www.hetsmalstestukjenederland.nl/

     

    Hoe is de bereikbaarheid met openbaar vervoer?

    De groepsaccommodatie ligt op 15 minuten lopen van station Echt.

    Waar kan ik een taxi huren?

    Wolters Taxi- en Touringcar
    Albert Einsteinweg 15
    6045 GX Roermond

    0475-531787
    https://leiwolters.nl/

    Kan ik ook fietsen huren?

    Wil je graag een fiets huren in Roermond of omgeving?  Bij VVV Midden-Limburg zijn alle fietsverhuurbedrijven bekend en ben je aan het juiste adres.

    https://vvvmiddenlimburg.nl/nl/overzicht/fiets-huren-roermond

    Leisurepark In de Bandert 

    Er is hier zoveel te doen en te beleven!

    Onze groepsaccommodatie ligt op Leisurepark In de Bandert in Echt, een sport en familiepark van 60 hectare, waar je kunt sporten, ontspannen en recreëren. Een uitdagende omgeving met op loopafstand van onze groepsaccommodatie een overdekt zwembad, sporthalsportcafétennispark (11 tennisbanen), voetbalpark (6 voetbalvelden), regionaal training centrum judo, hondendressuur, indoor Archery handboogschieten, kinder vakantiewerk, huiskamer extra, trimparcours, klimparcours, speeltoestellen, skatepark, voetbalkooi, fitnesscentrum, overdekte speeltuin, avonturenpark en een overdekte activiteitenlocatie van maar liefst 5000m2 met kartbaan, (disco) bowlingbaan, lasergame arena, een evenemententerrein, een paintballterrein en diverse themaruimten, Prison Island, Glow in the Dark minigolf en een Virtual Reality Room.